reede, juuni 24, 2005

Jaanipäev


Eestlane teeb jaaniõhtul loomulikult tuld. Nii ka mina. Kuna olen viimasel kuul pea igal vabal hetkel olnud kas matkal või võistlemas, siis otsustasin seekord koduse vaikse jaanitule kasuks. Aga paljugi, mis inime mõtleb ja kavatseb. Kuna suuri plaane ei olnud, siis puudusid ka ettekäänded ja nii juhtuski, et tegelikult veetsin jaanilaupäeva õhtut Tallinna orienteerumisneljapäevaku stardis Pirita jõe ääres. Saatsin Kloostrimetsa jooksma miski kolmsada orienteerumisharrastajat. Fotokat mul kaasas ei olnud, küll aga käis seal kohal Lembitu Kuuse koos telekaameramehega. Klippi mul siiski näha ei õnnestunud. Aga noh, tuld teha jõudsin pärast ikka ka.

Muide. Täiesti isevärki lugu on see, et Pirital ei ole üldse sääski. Kui ma mõtlen eelmistel nädalatel kohatud sääskede hordidele rabades, luhtadel ja metsades, siis tundub see päris imelik. Ja neid varblasesuurusi parme ei ole siin ka. :)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

<< Tagasi